Jump to content
Sign in to follow this  
Guest DJ eMJay

Soulja Boy - Fuck Bow Wow (Produced by Young Shaun)

Rate this topic

Recommended Posts

Guest DJ eMJay

*NEW 2/06* Soulja Boy - Fuck Bow Wow - Webrip

Click Here To Download

Alright so this is a webrip,I tried my best to fix the quality of it but you let me know how it sounds! I saw Bow Wow responded and i am working on getting his track even though i heard it unmastered. this beef is starting to become funny as hell. So stay tuned, Mr. Hazard gots you for the audio!

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.muzikfene.com Back wit Another Exclusive Stright from The Producer Young Shaun This is the Offical Full Version CDQ no web-rip shit The 1st Diss Track in the Newly Formed "Beef"

SHAUN WHAT UP!!!??

For Beats from Young Shaun Hit him up!!!

http://www.soundclick.com/y0ungshuncrunkestbuckestniggaonsc

#1 In The Trap www.muzikfene.com!!!

Soulja Boy - Fuck Bow Wow (Prod. Young Shaun)(CDQ)

http://www.zshare.net/audio/55218795855739c6/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DJ eMJay

lmfao aye Muzikfene I jus listened to your "so-called" CDQ version of this song the only thing different of the quality is the intro your producer added. It's called 1-Up, Hazard's shit is the first and supposedly CDQ since yours is "CDQ". lmao. Sorry Bro!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DJ eMJay

yea I don't repost all your songs, I hit up i think about 8-10 forums with the same songs. so LIL HOMIE get back on your grind or sit ya ass back and watch a king at work lol www.streetstarsonline.com lmao btw my co-owner thinks dis Soulja Boy/Bow Wow Beef is fake. I don't think it is though haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thats the Diffrence between us... YOU search Forums that post the songs that i posted 1st on my website.... YOU ON FORUMS... IM WORKIN WIT ARTIST AND PRODUCERS DIRECTY... What does that SAY???? so keep searchin ur forums and imma keep makin these connects

Muzikfene.com #1 Source For Trap Music!

I DO THIS SHIT I POST ON THIS FORUM TO BE HELPFUL IF YOU DONT LIKE WHAT I DO MOVE AROUND OR JUST DONT OPEN MY POST ITS EASY!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DJ eMJay

hold up a minute bro, I aint NEVER EVER visited your site within the last 6 months. Shit i work with a lot of artists now that im gettin my connects up as well. As for another matter of fact I don't get my shit from forums, i get em from my email.

*Cough, Cough* www.streetstarsonline.com&Mr.Hazard

Here let me give you some good reasons why im more powerful then you

1. Look at My Posts, how many do I got compared to you?

2. My Rep points are still a little higher than yours!

3. Who'd platinumdjg ask to be a DJ on this site?

4. How many posts on average do you post a day? .11, mines 2.36!

5. How many friends you gettin!

6. You should never fuck wit a hazard cause they do end up hurtin you!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×