Jump to content
Sign in to follow this  
Slym B.

Mr. Wired Up - Walking Wit A Swag (Produced By Squale)

Rate this topic

Recommended Posts

Mr. Wired Up

The same man who brought you the hit "Put It In Da Air" ft. Wonderus, and Lil' O (S.U.C.) and "I'm Da Shit" is back with another hit called "Walking Wit A Swag"!! DJ's don't sleep on this one! LET'S GO!!!

"Walking Wit A Swag"

(Produced By: Squale)

Download Link: "clean"

http://www.mediafire.com/?ymiwzzryztm

Download Link: "dirty"

http://www.mediafire.com/?umhjmoxm4gj

Download Link: "instrumental"

http://www.mediafire.com/?1zkmyiujtnm

MrWiredUpbanner72px.jpg

For Booking and Info:

OG Ron C

(832) 373-1504

mrwiredupmemberpic.jpg

DJ Slym B. (704 DJs) -- Slip-N-Slide DJ

305-600-5248

www.hot1079.netii.net

www.twitter.com/djslymb

www.myblockradio.net

www.djslymb.blogspot.com

djslymb@gmail.com

www.kyte.tv/ch/303045-dj-slym-b-tv

www.myspace.com/slymbthegenius

www.djslymb.blogspot.com

www.youtube.com/slymb801

www.soundcloud.com/djslymb

www.myspace.com/slipnslidedjs

*DGMG*

Edited by Slym B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
This one is coo...the production may have needed a lil more work but its straight....good post tho

Thanks 4 the feedback bro!

DJ Slym B. (98.5 The Boxx) -- Slip-N-Slide DJ

slymb_thegenius@yahoo.com

www.myspace.com/slymbthegenius

www.985theboxx.net

www.myspace.com/985fmtheboxx

theboxx@985theboxx.net

www.myspace.com/slipnslidedjs

Share this post


Link to post
Share on other sites
how u beat me to postin my OWN artist shit!!! lmao

Wassup Hollygrove!...lol...He sent it to me like the other night, JAMMIN'!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh yeah this that ISH!!!!!!!! I know if its got a Slym B stamp on it.... Just run it!!! *lol* Good lookin out!

lol...Thanks bro!!! Keep in touch ya heard me!! ~Hollaback WHOA!~....much love...1

Share this post


Link to post
Share on other sites
To all the DJ's holla at me im on alot of official remixes.So get at me.Slym B you my dawg....You got majority of the remixes post them homie....

Bet!, I gotcha!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrbrandnew

i go by Mr. Brandnew tha right hand man of Mr. Wired Up i'm tha A&R of TRP Music Group if you want Mr. Wired Up on a track or you want him to do a show hit me on here or my gmail mrbrandnewtrp@gmail.com ya diig!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLYM!!! Tell me u up on that Riff Raff n Fat Pimp?

I saw where you had posted it the other day; but I had to leave and go somewhere and forgot about it!! I'm finna go check it out right now though!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slym b already posted the Gshock Joint with me and Fat Pimp...Mixtape/Album coming soon?

Mr. Wired Up & Fat Pimp mixtape (Hosted By: DJ Slym B.)????!!!????....lmao...Aye OK!!!...lol...Hit ya boy up tho!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DJ J-Zilla

my patna squalley produced this one... support dis shit another club banga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DJ BULLETPROOF

This Shit Right Here!!!! This Shit Right Here!!!! THIS IS WHERE ITS AT.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×