Jump to content

doolow

Members
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

About doolow

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/30/1970

Profile Information

  • Biography
    http://radio.virtualdj.com/djs/dj.php?dj=9000009
  • Interests
    http://radio.virtualdj.com/live2
  1. Virtual DJ

    ummm for the record..i OWN vdj...not bootlegging it! paid 4 itself 1st gig....u didnt understand my post...*duh* lol....Close Thread now!
  2. Virtual DJ

    if u need a dvs to count your bpms....get the fuck outta djing...wow man if you cant do simple math...turn in ya shit..before digital came...dudes was doing math in the booth...or like me...i got so many tunes...hell can listen to a song and figure out the bpm within + or - 5 beats.....then again i been in the mix game longer than some cats been alive...lol pz..."it aint what you use...its how you use it" ps...close this thread! lol
  3. ...im all for trying to help people out...but then when the money comes...and you cut me short and i see that you cutting me short....***been security so i know how the door ops work***....im not beefing im just packing up my rig...and im out...as i was telling my daughter...you gotta have some kinda respect for yourself...then other people will have no choice but to... noob djs reap what they sow...you take a cheap gig you wont get more money...the thinking is....i got you cheap...why should i pay you more...some veteran djs are guilty too over charging and milking people...and the service is not worth the money spent set a fair price....be true to what you do and have fun...
  4. Baby Boy Ft. Yung L.A. - Stuntin'

    this track go!
  5. nice...got a dirty version...
  6. Virtual DJ

    @ dj mack....pm me...
  7. Only real DJ'S read this

    ill give it a spin on the net radio show and see how it does
  8. Nation Ft. Big Fruit - Somethin 2 Say

    this is a slapper...still doing drops?
  9. yeah it the business it aint what you know its who you know...out here in the bay the radio jocks get all the major gigs and i can hold my own against those guys..i charge 125 an hr an mo-fos whine.. then want you to keep playing the same thing over and over,,,fam is worse....my neice is getting married in reno they wanted a discount,,,,i said 250 cash and cover my room....they didnt feel comfortable... what? so im a ride my stuff to reno...from oakland...a 4 hr ride....GAS then set up then spin 4 hrs for 250? because you think im gonna fuck up a hotel room? im 41 yrs old... get what you worth...or get out the game...i dont get gigs cuz peeps hate... they wack and know it...know if i come in im takin they spot...and i dont even do all the stuff i did when i was younger,,,i just know my music....and that goes a long way.. trust me....
  10. thanx for the slap cuddy....
  11. Virtual DJ

    the grumbling noise it the latency on ya sound card....its not low enough...i use vitrual dj with prodigy b 52 and a maya 44 sound card...when i use the vestax vci 100 i use the numark dj i/o the torq card is my back up card... sup one love i see you..im a be listenin tonight
  12. whats good

    mobile and online dj giving props
×