Jump to content

Stretch Dollaz

Members
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

About Stretch Dollaz

  • Rank
    Starving
  1. “@_mOtIvE I'm just walkin the earth, and working all of his plans out! @stretchdollaz

  2. if u gone say "fuck" neway take the "eff" out lol«@islandgyal876 he say nobody perfect but Im perfect for him.so eff fuk everybody else»

  3. #stopit5 that is not a official pic....better not be anyway lol RT @rayyysims: #ThingsOnMyMind MegGan Good naked ---> http://t.co/0ESLckcG

  4. Haah true RT @MawvMoney: @StretchDollaz haha.word?a nigga wuz tryna hurry to get home n chef up!#starvingtweet!lol

  5. Dollaz Make Sense Mixtape|11. 8. 11|Get Your D/L's Ready| http://t.co/RRg4FvXT or http://t.co/FTOHN8Hl| #ATIorDIE |

  6. o ok lol RT @YalLH0esAinShxt: “@StretchDollaz: Hiding under a rock tweet RT @YalLH0esAinShxt: Its raining shit I didn't know”

  7. jus got back in from trick or treating with my lil one im bout to crush all her candy after we check it lmao jp

  8. Yall shud follow my brotha 4rm anotha @vonmhe #ATIorDIE lets get his #'s up yall n he luk like @TIP thats 4 the ladies i heard yall like dat

  9. Who tryn oovoo wit me????

  10. no sign of it in my email brother RT @JimboWam: @StretchDollaz jus sent one yo way brah

  11. Beasley wont do that in a real nba game tho

×
×
  • Create New...