Jump to content

DJ_KRocaswagg

Members
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by DJ_KRocaswagg

  1. Anybody knw where I can download Trey Songz new mixtapes

  2. Good luck on ur test today.... @MissJonez success is the priority....failure is not an option...

  3. I want waffle house....chicken melt plate

  4. Did yall knw Wale real name is Olubowale Victor Akintimehin....i dont even know how to pronounce that shit

  5. My cousins over here talking bout all the girls they done fucked....smh at some of my followers

  6. THESE COCKS....playin like shit

  7. U can't piss wat I drink or shit wat I eat....so don't worry bout wtf I be doin....#word

  8. Fuck them other niggas....cuz I'm down for my niggas

  9. LR is wacky now....ain't NOBODY had nothin on C/O 02....#handsdown

  10. I'm tired...my feet hurt....chasing this money is alotta damn work

  11. She say I ain't worried...I got the whole armor of God around me.....#shawtyathug

  12. I'm an either or type person....either I like you or I don't #shrugs

  13. follow me on twitter @KRocaswagg

×
×
  • Create New...